Dvě telefonní linky pro všechny situace
/ Blog / Dvě telefonní linky pro všechny situace
Žijeme pohybem. Jsme profesionálové v řešení Vaší mobility.
Dvě telefonní čísla pro jakoukoli svízel a potřebu
Na své zákazníky myslíme v každé situaci. Pro zajištění všech potřeb nově řidičům i správcům vozových parků bohatě postačí dvě telefonní čísla.
Linka SILNIČNÍ ASISTENCE má číslo 840 350 450. Po zavolání se spojíte
s dispečerem, který vám pomůže zprostředkovat naléhavou pomoc. Nejčastěji se jedná o zajištění silniční asistence, odtahu, přepravy či ubytování celé posádky nebo přistavení náhradního vozidla.
Linka SLUŽEB má číslo 840 840 500. Telefonicky tak lze vyřešit pravidelnou údržbu, plánovaný servis či opravu jakéhokoli poškození vozidla, a to včetně scelení čelního skla. V rámci těchto služeb lze navíc využít vyzvednutí vašeho vozidla a přistavení zpět nebo zapůjčení náhradního automobilu.
Při výměně skla je nutné vědět, že už jsou pryč doby, kdy bylo možné výměnu skla provést v nejbližším servisu u silnice. Moderní automobily jsou vybaveny nejrůznějšími asistenty, které mají snímače a kamery umístěné pod sklem.
Z tohoto důvodu je nutné provést jejich opětovnou kalibraci. Pro opravy a výměny autoskel využíváme služeb společnosti AG Experts, která patří do skupiny AGC, největšího světového výrobce autoskel a skleněných
produktů obecně.
Součástí servisních služeb je:
- PICK-UP – bezplatné vyzvednutí vozidla a přistavení zpět na zadanou adresu.
- MYTÍ – bezplatné umytí exteriéru nebo interiéru.
- MOBILITA – bezplatné poskytnutí náhradního vozidla po dobu opravy.
- KVALITA – údržba vozidla u pečlivě vybraných partnerů.
Pro hlášení pojistných událostí využijte: http://www.bl-pojisteni.cz/oznameni-o-pojistne-udalosti/